معرفی نامزدهای جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا؛ کریستیانو رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

معرفی نامزدهای جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا؛ کریستیانو رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

معرفی نامزدهای جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا؛ کریستیانو رونالدو

طرفداری - اعجوبه پرتغالی رئال مادرید، کریستیانو رونالدو در کنار جانلوییجی بوفون و لیونل مسی در بین 3 مرد برتر یوفا در فصل گذشته انتخاب شد. وی فصل گذشته با کهکشانی ها به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا رسید و در 59 سال اخیر، رئال مادرید توانست این دو جام را در یک فصل به دست آورد. آنها همچنین اولین تیمی شدند که لیگ قهرمانان را در فرمت جدید، دو بار پشت سر هم فتح می کنند. 

کریستیانو رونالدو

                                           فصل 2016-2017 کریستیانو رونالدو از نگاه آمار

افتخارات: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در لالیگا، قهرمانی در جام باشگاه های جهان

آمار در لالیگا:

29 بازی

25 گل

6 پاس گل

آمار در لیگ قهرمانان:

13 بازی

12 گل

6 پاس گل

                                                                     خلاصه عملکرد در فصل اخیر

فصل گذشته برای رونالدو با تغییراتی همراه بود. وینگر سریعی که در کناره های زمین حرکات ویرانگر انجام می داد، نقش خود را در پر افتخارترین باشگاه اروپا عوض کرد و بیشتر به عنوان مهاجم نوک به میدان رفت و گل های فراوانی هم به ثمر رساند. در لیگ قهرمانان، نقش رونالدو انکار ناپذیر بود. او در مرحله یک چهارم و نیمه نهایی هت تریک کرد و همچنین مرد اول فینال کاردیف مقابل یوونتوس بود. 

در چهار بازی آخرش در لالیگا 6 گل به ثمر رساند تا رئال مادرید در راه قهرمانی لالیگا، بارسلونا را شکست دهد. رقابت برای لالیگا تا هفته آخر ادامه داشت و رونالدو تنها 90 ثانیه وقت لازم داشت تا برابر مالاگا گلزنی کند و خیال کهکشانی ها را راحت کند. رئال مادرید پس از سال 2012 برای اولین بار قهرمان لیگ اسپانیا شد. 

کریستیانو رونالدو

                                                                            بهترین لحظات رونالدو

1- درخشش در جام باشگاه های جهان:

رئال مادرید در فینال این رقابت ها به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن رفت و با گلزنی رونالدو، بازی به وقت های اضافه کشید. رونالدو دو گل دیگر به ثمر رساند تا اولین بازیکنی باشد که در فینال این رقابت ها هت تریک می کند. او همچنین در کنار مسی و سوارز، بهترین گلزنی تاریخ این رقابت ها به حساب می آید. رونالدو در دوره بعدی نیز با رئال مادرید در این رقابت ها حاضر خواهد بود و فرصت دارد تا به تنهایی در صدر گلزنان قرار بگیرد. وی همچنین تنها بازیکنی است که با دو باشگاه مختلف قهرمان این رقابت ها شده است. 

2- دو بار رسیدن به عدد 100 در یک هفته:

آوریل ماه فوق العاده ای برای CR7 بود. وی در فاصله یک هفته، تعداد گل هایش در رقابت های اروپایی را به عدد 100 رساند و همچنین تعداد گل هایش در لیگ قهرمانان را 100 تایی کرد. در روز 12 آوریل وی مقابل بایرن مونیخ دبل کرد و 6 روز بعد، هت تریک او باواریایی ها را از لیگ قهرمانان حذف کرد. 

3- درخشش بی نظیر در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان:

رونالدو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته، مقابل اتلتیکو مادرید هت تریک کرد تا یاران سیمئونه شانس زیادی برای خود در بازی برگشت متصور نباشند. وی در فینال کاردیف مقابل قدرتمندترین دفاع اروپا، گل اول را زد و بعد در نیمه دوم هم گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت تیمش 4-1 یوونتوس الگری را شکست دهد. 

کریستیانو رونالدو

                                                                                  وضعیت رونالدو

اگر در عرض دو ماه، قهرمان لیگ قهرمانان و قهرمان یورو 2016 شوید، احتمالا به اوج خواسته خود می رسید و برای ادامه انگیزه سابق را ندارید. اما رونالدو مانند هر بازیکن دیگری نیست. بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا برای پنجمین فصل متوالی، او طراح اصلی مادرید برای کسب دومین لیگ قهرمانان پی در پی بود و تنها نگاه کردن به آمار، نمایش های بی نقص او را نشان می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.